مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 11:452021-08-01سياسي

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وابسته به هیچ دولت، جناح و حزبی نیست 


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وابسته به هیچ دولت ، جناح و حزبی نیست و فقط به دنبال بزرگداشت مناسبت ها انقلاب است.

- ایسنا/تهران قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وابسته به هیچ دولت ، جناح و حزبی نیست و فقط به دنبال بزرگداشت مناسبت ها انقلاب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عصر یکشنبه 10 مرداد ماه در نشست روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران که در شهرستان دماوند برگزار شد؛ با تقدیر از اصحاب رسانه و خبرنگاران در پوشش برنامه ها و مراسم انقلاب اظهار کرد: اعضای رسانه به عنوان عضو و بازوی اصلی ما در پوشش دهی مراسم هستند که باید از زحمات و تلاش های آنان تقدیر و تشکر کرد.

وی ادامه داد: ضعف عدم تبلیغ از عملکرد و تلاش های صورت گرفته در پاسداشت مراسم انقلاب را امروز به وضوح مشاهده می کنیم ، اما امروز به دلیل مصلحت نظام و انقلاب نیاز به تبلیغ و شناساندن شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی داریم.

لطفی بیان کرد: تنها نهادی که در انقلاب اسلامی که فراقانونی است و به حکم قانون حدود 25 دستگاه و نهاد عضو و مکلف به همکاری با آن هستنند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وابسته به هیچ دولت، جناح و حزبی نیست 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وابسته به هیچ دولت، جناح و حزبی نیست